mandag den 1. august 2016

Pooof! Og det er mandag!

Hej alle sammen!

Håber i har haft en god weekend og for de som er kommet tilbage på arbejde, en nogenlunde god mandag :p

Nå lidt om min weekend! 

Fredag sluttede vores ferie med Lilly for denne omgang, det har været en rimelig uge, men man kunne godt mærke hun snart trænger til at komme igang med noget igen, at være hjemme i 6 uger uden de vildt store planer i hvert fald 3 ud af de 6 uger vi har haft hende, så kan det godt blive lidt kedeligt, men med en på su og en som muligvis snart er på dagpenge igen, så har sommeren bare ikke kunne holde til at vi skulle en masse :) Så den resterende del af fredagen havde manden og jeg smidt os med en god film, lidt snoller og bare slappet af! Nogle fordele er der trods alt ved ikke at have børn i huset fuld tid :)!

Lørdag var vi inviteret til dobbelt fødselsdag 25 + 30 hos et venne par af os. Det var en super hyggelig aften, med god mad og dejligt selskab, og for en gangs skyld havde vi aftalt hvornår vi tog hjem, hvilket betød at jeg ikke skulle stresse over at få for mange indtryk eller blive sur fordi jeg ville begynde at forvente at min halv fordrukne mand ville være tankelæser og vide lige præcis at nu ville jeg hjem. 

Dette gav også mig en ro til bedre at kunne nyde festen og de dejlige mennesker jeg ikke havde haft set noget tid.

Midt i festlighederne opdagede vi dog at de kære par åbenbart var blevet gift uden at informere nogen som helst om det, pånær familien selvfølgelig, dette gjorde selvfølgelig at vi så måtte igang med noget ris til parret både på dem, og rundt i deres hus.. For ikke at sige deres seng.. Har ellers aldrig gjort sådan noget før, men blev overtalt til at deltage af en veninde som åbenbart har en yderst dårlig indflydelse på mig efterhånden :D!

Vi forlod festen omkring 00:30 for at være sikker på at jeg kunne holde fokus når vi kørte.. Det er fantastisk at være sådan lidt halvt natblind.. Det bliver ikke nemmere jo trættere man er skal det lige siges XD

Søndag stod på afslapning og en tømmermænds lignende tilstand fra min side, på trods af at jeg kun fik sodavand.. Men sukker tømmermænd er åbenbart det nye.. Så sovet blev der!

I dag startede manden som vikar for en uge der hvor han har været i rotation siden aug 2015, og den her uge er knald eller fald, enten tilbyder de ham noget fast eller også ryger han tilbage på dagpenge.. Så vi krydser alt der kan krydses. Jeg selv har været igang med at øve lyric på Treat you better af Shawn Mendes, som jeg håber kan blive til et cover indenfor de næste par dage, hvis alt går vel.


Lige nu er Jim Jefferies på skærmen med lidt stand-up til at falde i søvn til og så er der endnu en dag i morgen! :D

Så godnat derude!
Og tak fordi i læste med! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...